Hej.
Jag testade att dra in MODen Admin Private Message Manager.
Men någonting måste ha blivit fel. Jag ladda upp alla filer det
stod att man skulle ladda upp och jag körde install-php-filen.
Men när jag går in i administrationspanelen och ska trycka på
Private Messages eller Private Messages ...
Sökningen fann 1 träff
- 2004-06-05 18:44
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Problem med Admin Private Message Manager
- Svar: 0
- Visningar: 2860
