Sökningen fann 1 träff

av Shäfer
2007-03-30 05:34
Kategori: Datorer, Internet och programmering
Tråd: Rättstavning E-post Vista
Svar: 2
Visningar: 4585

Rättstavning E-post Vista

Jag undrar hur man får till svensk rättstavning i Outlok Express som stöds av Vista? Det finns nu på engelska men tyska, spanska och nåt annat konstigt finns som alternativ. Men det är ju inte jag betjänt av. :evil: