Sökningen fann 1 träff
- 2007-03-30 05:34
- Kategori: Datorer, Internet och programmering
- Tråd: Rättstavning E-post Vista
- Svar: 2
- Visningar: 4585
Rättstavning E-post Vista
Jag undrar hur man får till svensk rättstavning i Outlok Express som stöds av Vista? Det finns nu på engelska men tyska, spanska och nåt annat konstigt finns som alternativ. Men det är ju inte jag betjänt av. 
