Jag har löst det för min del...
Under administration/konfiguration finns Domännamn och Sitenamn, de båda måste vara lika eftersom du annars loggar in på den ena och blir redirektad till den andra.
Coockies sätt per domän och http://www.domain.se är inte samma som domain.se.
Dvs loggar du in på ...
Sökningen fann 4 träffar
- 2007-02-04 15:28
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Ett litet problem med in/ut loggning!
- Svar: 4
- Visningar: 4487
- 2006-12-19 23:47
- Kategori: Datorer, Internet och programmering
- Tråd: Hjälp med egen webbserver!
- Svar: 4
- Visningar: 6415
- 2006-12-19 23:43
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Ett litet problem med in/ut loggning!
- Svar: 4
- Visningar: 4487
- 2006-12-17 19:47
- Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
- Tråd: php kontra phpbb ???
- Svar: 1
- Visningar: 3697
