Sökningen fann 4 träffar

av PeO
2007-02-04 15:28
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Ett litet problem med in/ut loggning!
Svar: 4
Visningar: 4487

Jag har löst det för min del...
Under administration/konfiguration finns Domännamn och Sitenamn, de båda måste vara lika eftersom du annars loggar in på den ena och blir redirektad till den andra.

Coockies sätt per domän och http://www.domain.se är inte samma som domain.se.
Dvs loggar du in på ...
av PeO
2006-12-19 23:47
Kategori: Datorer, Internet och programmering
Tråd: Hjälp med egen webbserver!
Svar: 4
Visningar: 6415

Installera Apache
http://www.apache.org
leta efter någon windows-install-fil har jag för mig
av PeO
2006-12-19 23:43
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Ett litet problem med in/ut loggning!
Svar: 4
Visningar: 4487

Finns det ingen som har något svar på det här problemet???
Vi har bytt ut ett gammalt Invision-forum och konverterat det till phpBB2.
Det mesta fungerar jättebra men nu börjar användarna klaga på att dom får logga in två gånger... låter som om det är samma problem..
av PeO
2006-12-17 19:47
Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
Tråd: php kontra phpbb ???
Svar: 1
Visningar: 3697

hmm... enklast är väl så här då!

php är ett programmeringsspråk som du använder på webben.
phpbb är ett forum skrivet i php...