Lokala besökarproblem - behöver tips på lösningar!

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

MN
Gammal medlem
Gammal medlem
Svar: 0

Lokala besökarproblem - behöver tips på lösningar!

Inlägg av MN »

Har en fråga angående problem som uppstår hos besökare på forumet. Det händer från och till att medlemmarna på mitt forum har problem med inloggning och liknande, och då är det oftast någon inställning i deras egna datorer som är problemet. För det är bara någon enstaka person då och då som får dessa problem. Det händer även att de blir "utkastade" från forumet mitt i när de skriver inlägg.

Det svåra är att svara på dessa frågor, eftersom jag oftast inte vet hur man löser sådant. Har ni några tips på saker som kan påverka användning av forum med inloggning, t.ex. specifika inställningar i webbläsare och liknande? Blir nämligen rätt frustrerad över sådana frågor, jag kan oftast inte göra något för att hjälpa dem. Jag får ju inte dessa problem, och inte heller majoriteten av besökarna på sidan. Men som sagt, det förekommer tydligen och därför skulle jag vara jättetacksam för alla tips jag kan få...

/MN
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support
Svar: 0

Inlägg av PazZze »

du kanske ska börja med att kolla vad personerna i fråga (som har problem) har för webbläsare & operativsystem, så att man kan avgränsa problemet, eller se vilken webbläsare & operativsystem som är mest drabbat.
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Skriv svar