Felmeddelanden efter språkinstallation m.m. Hjälp!

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

SUVforum.se
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

Felmeddelanden efter språkinstallation m.m. Hjälp!

Inlägg av SUVforum.se »

Hej på er!

Jag har installerat phpNuke och därav fått phpbb som på en räkmacka. Jag har dock efter att jag ändrat lite i configure-sidan i admin, fått upp lite trevliga felmeddelanden som jag absolut inte förstår något av alls. Har tidigare kört IPB forum och där ser admin lite annorlunda ut. Men jag är inte såå gammal än så jag ska väl kunna lära mig detta med :wink:

Felmeddelanden som uppstår är:
Warning: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' cannot be used twice in /home/xxxxxx/domains/dopingklassat.se/xxxx/xxxxx/includes/page_header.php on line 59
Detta felmeddelande ligger mitt i forum index, ovanför länkarna *Vanliga frågor*, *Sök*, *Användargrupper* osv.

Ett annat felmeddelande som dök upp efter att jag installerat Svenskt språk är detta:
Warning: get_lang(modules/Forums/language/lang-swedish.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/xxxxxx/domains/dopingklassat.se/xxxx/xxxxx/mainfile.php on line 200

Warning: get_lang(): Failed opening 'modules/Forums/language/lang-swedish.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/xxxxxx/domains/dopingklassat.se/xxxxx/xxxxx/mainfile.php on line 200
I admin finns detta:
Warning: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' cannot be used twice in /home/xxxxxx/domains/dopingklassat.se/xxxxxx/xxxxxx/modules/Forums/admin/page_header_admin.php on line 81
Om någon snäll eldsjäl skulle kunna hjälpa mig att finna svar på detta är jag evigt tacksam!!!

Mvh,
Sebbe
Användarens profilbild
Kail
Administratör
Administratör

Inlägg av Kail »

Du måste fråga de som skapat bb2nuke. Vi erbjuder inte support för annat än ren och skär phpBB och kan därför ganska lite om bb2nuke. Tyvärr.
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
SUVforum.se
Ny medlem
Ny medlem

Inlägg av SUVforum.se »

Ok! bb2nuke hette det ja... Tackar!
Skriv svar