Nytt forum och hemsida

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Motorsport MC-club
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

Nytt forum och hemsida

Inlägg av Motorsport MC-club »

Hej!
Jag har frågor och funderingar kring själva programmet phpBB för att kunna starta ett forum länkat till vår kommande hemsida. Finns det färdig information om hur jag laddar ner programmet och måste jag själv pyssla ihop designen?
:?:
Kul på två hjul
neonodia
Gammal medlem
Gammal medlem
Svar: 0

Inlägg av neonodia »

Det finns många färdiga kontruktioner.. Dom är båda enkla och lätt installerade. Vill du endast ha ett forum så finns det ju den enklaste att ladda ner på http://www.phpbb.com där finns svenska språkpaket och instruktioner om hur du går tillväga
Skriv svar