1. phpbbExtreme? Vad menar du? Jag ser att du har phpBB2 Plus installerat... vad menar du med Extreme?
2. Vad då byter ranking på användare? Menar du när du utser någon att vara Moderator, eller?
3. Sedan förstår jag inte hur det kan gå till... troligen har du, eller den som gjort er Template, gjort fel och lagt in fel "placeholder" i fältet som ska innehålla användarens namn.
Andra/Egna MODs?
Kod?
/marcus
PS!
Ibland gör det inget om man har tålamod... vi som svara på dina frågor har ibland andra saker för oss än sitter "här". Se till exemplet andra raden i min Signatur...
DS!
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.
* Jag frågade bara... så jag inte utgick ifrån phpBB Plus och det var fel.
* Jag frågade eftersom jag inte tyckte det var självklart hur du menade. Ranking är ju vanligtvis det man uppnår när man postar, och detta sker per automatik. Mod/Admin-ranking är inte sådant man får per automatik.
* T.ex. kan det vara fel på templaten... om den lägger in ett annat värde än förväntat är det troligt att det beror på att fel "placeholder" ligger inne...
Trevlig attityd... men jag tappar sugen när folk är näsvisa mot mig när jag lägger min fritid (utan att få någon ersättning för det) på att försöka hjälpa till.
Ursäkta att jag försökt få klarhet i hur det kanske kunde gå till när ditt forum inte fungerade.
/Marcus - Hjälper någon annan instället...
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.