Trådar försvinner

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Linuzzzz
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Svar: 0

Trådar försvinner

Inlägg av Linuzzzz »

Jätteskumt problem. Men jag antar att det har med mitt B-webbhotell att göra. Ska göra flytt under veckan så det borde lösa sig då.

Till problemet:

Fyra trådar har slutat att fungera. En tråd som det var två sidor på gick att ta bort eftersom det bara var den andra sidan som inte funkade.

Man kommer till en helt annan sida från mitt B!!!-webbhotell awardspace.com som typ annonserar för gratis webbhosting.
Blir så förbannad.

Och så kan man inte ta bort trådjävlarna eftersom man inte kommer in i dem.

Kan man lösa detta problem jättesnabbt eller måste jag vänta tills veckan då jag byter webbhotell till proinet.se?

/Linuzzzz
caras
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem

Inlägg av caras »

svårt svara på eftersom du beskriver ditt problem rätt dåligt.. svårt förstå exakt vad du menar.. antingen specificera dej bättre eller ge en länk till din sida här
Linuzzzz
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Inlägg av Linuzzzz »

Äh, det är löst. Flyttade forumet idag.

Men jag har ett annat problem nu. Gå in på http://www.gnrsweden.com/forum kolla hur det ser ut när man skriver ett inlägg.
Det är inga bilder på smileysen utan det står typ: Very Happy på alla.

What's wrong? Alla filer följde inte med när ja laddade upp dem eller? Vilken/Vilka isåfall?
Skriv svar