Först fick jag detta felmedelande:
: copy(.//images/avatars//1423841294405143a81fbe1.gif): failed to open stream: Permission denied in /home/*censur*/public_html/forum/includes/usercp_avatar.php on line 227
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/*censur*/public_html/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /home/*censur*/public_html/forum/includes/page_header.php on line 474
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/*censur*/public_html/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /home/*censur*/public_html/forum/includes/page_header.php on line 476
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/*censur*/public_html/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /home/*censur*/public_html/forum/includes/page_header.php on line 477
Sen när jag hadde läst om att man ska CH-MOD mapparna till 777... Så gjorde jag det, och försökte igen att ladda upp en avatar från min dator. Då fick jag ingen error medelande vilket känndes bra. Men det var fortfarande ingen bild bara en vit ruta med ett rött kryss
Så jag högerklickade och kollade på egenskaper på bilden för att titta var "bilden" låg m.m såg att bilden låg på images/avatars/upload som det ska göra, men på bildstorlek, typ, skapad och ändrad står det "Inte tillgänglig".
Är det ngn annan som har en ide vad som kan vara fel? Har läst de vanliga guiderna på phpbb.com men hittar inget svar, och det skulle underlätta om det var på svenska