Jag provade även här hos er med mitt konto. att bocka i Logga in mig automatiskt vid varje besök." och det funkar tydligen inte här hos er heller..eller är det någon inställning eller bugg
Inloggning
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Inloggning
När mina medlemmar har skapat sitt konto och väljer att bocka i "Logga in mig automatiskt vid varje besök." så får dom klicka på loggin knappen trots allt...det sker inte per automatik fastän dom valt denna funktion.
Jag provade även här hos er med mitt konto. att bocka i Logga in mig automatiskt vid varje besök." och det funkar tydligen inte här hos er heller..eller är det någon inställning eller bugg
" Hjälp på Traven, att börja med att göra det nödvändiga, gör sedan det möjliga, och plötsligt gör du det omöjliga."
Re: Inloggning
Hej tarja!
Osäker på om jag förstår exakt hur du menar.
För du har en cookie som säger att du redan är inloggad på denna sidan.
Menar du att dina medlemmar ändå blir utloggade när dom besöker sidan nästa gång?
- Sinom
Osäker på om jag förstår exakt hur du menar.
Detta innebär att om du loggar in samtidigt som du har denna ikryssad så skall du inte behöva logga in nästa gång du besöker forumet.tarja skrev:"Logga in mig automatiskt vid varje besök."
För du har en cookie som säger att du redan är inloggad på denna sidan.
Menar du att dina medlemmar ändå blir utloggade när dom besöker sidan nästa gång?
- Sinom
Hej! Ja precis så gör jag och medlemmarna bockar i rutan men ändå blir ut loggade. och får logga in på nytt med användarnamn och lösen.Är det en inställning jag ska göra? och jag tar tillbaka att det inte funkade här.här funkar den som den ska men inte på mitt forum.
" Hjälp på Traven, att börja med att göra det nödvändiga, gör sedan det möjliga, och plötsligt gör du det omöjliga."
Då förstår jag
Dina cookie-inställningar är lite fel.
Gå till ACP > Cookieinställningar och ändra Domän för cookie till .veckansreducerade.se (missa inte punkten före)
- Sinom
Dina cookie-inställningar är lite fel.
Gå till ACP > Cookieinställningar och ändra Domän för cookie till .veckansreducerade.se (missa inte punkten före)
- Sinom
Tack så hemskt mycket för hjälpen.Nu funkar det