Inloggning

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
Användarens profilbild
tarja
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

Inloggning

Inlägg av tarja »

När mina medlemmar har skapat sitt konto och väljer att bocka i "Logga in mig automatiskt vid varje besök." så får dom klicka på loggin knappen trots allt...det sker inte per automatik fastän dom valt denna funktion.
Jag provade även här hos er med mitt konto. att bocka i Logga in mig automatiskt vid varje besök." och det funkar tydligen inte här hos er heller..eller är det någon inställning eller bugg :?:
" Hjälp på Traven, att börja med att göra det nödvändiga, gör sedan det möjliga, och plötsligt gör du det omöjliga."
Användarens profilbild
Sinom
Verified
Administratör
Administratör
Svar: 14

Re: Inloggning

Inlägg av Sinom »

Hej tarja!

Osäker på om jag förstår exakt hur du menar.
tarja skrev:"Logga in mig automatiskt vid varje besök."
Detta innebär att om du loggar in samtidigt som du har denna ikryssad så skall du inte behöva logga in nästa gång du besöker forumet.
För du har en cookie som säger att du redan är inloggad på denna sidan.

Menar du att dina medlemmar ändå blir utloggade när dom besöker sidan nästa gång?

- Sinom
Bild
Användarens profilbild
tarja
Ny medlem
Ny medlem

Inlägg av tarja »

Hej! Ja precis så gör jag och medlemmarna bockar i rutan men ändå blir ut loggade. och får logga in på nytt med användarnamn och lösen.Är det en inställning jag ska göra? och jag tar tillbaka att det inte funkade här.här funkar den som den ska men inte på mitt forum.
" Hjälp på Traven, att börja med att göra det nödvändiga, gör sedan det möjliga, och plötsligt gör du det omöjliga."
Användarens profilbild
Sinom
Verified
Administratör
Administratör
Svar: 14

Inlägg av Sinom »

Då förstår jag :)

Dina cookie-inställningar är lite fel.

Gå till ACP > Cookieinställningar och ändra Domän för cookie till .veckansreducerade.se (missa inte punkten före)

- Sinom
Bild
Användarens profilbild
tarja
Ny medlem
Ny medlem

Inlägg av tarja »

Tack så hemskt mycket för hjälpen.Nu funkar det :D
Skriv svar