Sida 1 av 1

In/ut loggning

Postat: 2004-12-07 19:51
av andrease
Har fått samma fel som alla andra när jag ska logga in/ut på mitt forum.
Det laddar mycket och sne kommer sidan kan inte visas upp.
När jag låtit den ladda klart o trycker bak e jag inte inloggad heller, men trycker man bakåt när den laddar komemr man IBLAND så man e inloggad. Har försökt med alla möjliga cookie inställningar via databasen.
min adress slutar på web.surftown.se om de nu skulle hjälpa till ngt.

Postat: 2004-12-09 22:45
av andrease
fick rätt på detta felet genom att först installera på den porten det stod att databasen låg på inne på webhotellet. sen efter installation gick jag in genom att trycka bakåt och sen gå in på apc och ändra till 80 igen

Postat: 2004-12-26 03:57
av Scream112
förstår inte hur du löste detta... för jag har samma problem tror jag på http://www.cultburk.net/phpBB

klickar man på logga in tänker den länge o sen får man felmeddelande i webläsaren! =/ och går man då in på forumet igen så är man inloggad... samma sak när man ska ta logga ut...

hur löser man detta?? har varit automatiskt inloggad sen installationen o upptäckte detta nyligen... tydligen har andra samma problem men har inget sagt... går det att lösa utan ominstallation av forumet??

tack på förhand

Postat: 2004-12-30 17:11
av andrease
på webhotellet jag installerade det på så stod det att jag skulle använda porten 5434 (det är inte riktiga nummret men du fattar)...
sen efter installationen upptäckte jag att detta problemet uppståt så jag bytade tillbaka tillursprungliga porten 80(det är den riktiga ursprungliga).
Då funkade det för mig...