Utveckling av RC till ren version

Diskutera vad som helst mellan himmel och jord! :)

Moderator: Moderatorgrupp

Användarens profilbild
egetforum.se
Gammal medlem
Gammal medlem
Svar: 0

Utveckling av RC till ren version

Inlägg av egetforum.se »

Kjell skrev: min anledning till att jag inte testar senaste RC versionerna är att man har tagit bort testgruppen från dom som körde betan av 3.0.0 och då har det också svalnat i intresse att vara med i alla RC versioner då man inte kan påverka
Är det så Kjell? Det tycker jag låter märkligt att man gjort detta, och är det svårt att komma med på tåget igen?
Administratör för EgetForum.se
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Svar: 0

Re: Utveckling av RC till ren version

Inlägg av Kjell »

Lite utanför trådens mening....Delade tråden från http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... 794#p42794

Dom har numer bara frivilla från dom som kör på eget bevåg, och dom har inte startat upp någon ny grupp som jag känner till efter Betan av 3:an.... Det som var det fina med att vara med i betagruppen var det var att man kunde komma med förslag och förändringar utan problem, vad jag vet om nu så sitter det bara utvecklare och får in synpunkter från alla möjliga håll utan att veta vad som är vad, inget illa mot dom som testar idag, men få är medvetna om jobbet det är att ha upp till 10-15 varianter igång med olika saker, det är vad jag kallar att testa en produkt.
(jag känner personligen några av programmerarna och det är killar med huvudet på skaft, så inget skugga ska falla på dom)
Så prova du med att komma med på tåget, jag själv avvaktar ett tag nu....
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Skriv svar