Sida 1 av 1

Hjälp med Garage till bil-forum.

Postat: 2009-06-15 16:37
av Skyracer
Vill gärna ha något liknande: http://www.garaget.org/?car=1255 som presenterar bilen med bilder och text.

Att betala för att få detta gjort ser jag som en självklarhet. :)

Mvh
Håkan

Re: Hjälp med Garage till bil-forum.

Postat: 2009-06-15 23:30
av copy112
Kan man få lite mer info,

Ska det vara en "mod" till phpbb, där användarna kan lägga in sina bilar?

Re: Hjälp med Garage till bil-forum.

Postat: 2009-06-16 08:57
av Holger
Använder du phpBB2 eller phpBB3?