Svensk datumform
Postat: 2003-09-25 09:45
Tycker att man ser alldeles för många forum som inte har ställt in datumformen (inkl. detta). Själv föredrar jag följande datumform: "2003-09-25 09.37" vilket jag ställt in i min profil ("Y-m-d H:i").
Man bör även ändra i filen "/language/lang_swedish/lang_main.php" och lägga in "Y-m-d" så blir det rätt på startsidan.
$lang['DATE_FORMAT'] = 'Y-m-d'; // This should be changed to the default date format for your language, php date() format
Ändra i detta forum också kanske...bara ett förslag.
/Tommy
Man bör även ändra i filen "/language/lang_swedish/lang_main.php" och lägga in "Y-m-d" så blir det rätt på startsidan.
$lang['DATE_FORMAT'] = 'Y-m-d'; // This should be changed to the default date format for your language, php date() format
Ändra i detta forum också kanske...bara ett förslag.
/Tommy