Sida 1 av 1

Swedish Language phpBB2 Plus 1.5x

Postat: 2004-08-28 12:41
av D@SoLe
jag vill ha Swedish Language Pack for phpBB2 Plus 1.5x ??? :roll:

bara plus 1.3 hrmm :shock:

Postat: 2004-09-02 09:16
av grön
Lite hjälpsam får du iaf vara lägg upp lang_ filerna så man har nått att jobba med :D

Postat: 2005-02-19 22:42
av Bohemen
Det finns här http://www.swedtech.se