Forum i frame
Postat: 2004-08-23 23:58
Försöker förgäves få in mitt forum i en frame som är 700px stor i bredd.
Det jag vill åstakomma är att slippa behöva scrolla i sidled.
Nån som vet hur man löser problemet?
Det jag vill åstakomma är att slippa behöva scrolla i sidled.
Nån som vet hur man löser problemet?