Sida 1 av 1

Forum i frame

Postat: 2004-08-23 23:58
av klinkaren
Försöker förgäves få in mitt forum i en frame som är 700px stor i bredd.
Det jag vill åstakomma är att slippa behöva scrolla i sidled.

Nån som vet hur man löser problemet?