Sida 1 av 1

Problem med EasyMOD

Postat: 2004-05-24 17:24
av Ivarzon
Nån här som har kläm på EasyMOD? Jag är tydligen en total idiot, för detta klarar jag inte av att lista ut svaret på:

Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_easymod.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 70

Warning: main(./../language/lang_english/lang_easymod.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 70

Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_easymod.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 70

Warning: main(): Unable to access ./..//admin/em_includes/em_ftp.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 75

Warning: main(./..//admin/em_includes/em_ftp.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 75

Warning: main(): Failed opening './..//admin/em_includes/em_ftp.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 75

Warning: main(): Unable to access ./..//admin/em_includes/em_modio.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 76

Warning: main(./..//admin/em_includes/em_modio.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 76

Warning: main(): Failed opening './..//admin/em_includes/em_modio.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 76

Warning: main(): Unable to access ./..//admin/em_includes/em_functions.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 77

Warning: main(./..//admin/em_includes/em_functions.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 77

Warning: main(): Failed opening './..//admin/em_includes/em_functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 77
Template->make_filename(): Error - file does not exist

Postat: 2004-05-24 19:22
av elis
Inte för att jag kan särskilt mycket php, men det verkar fattas filer. Dubbelkolla att du laddat upp filerna som följer med modden och inte bara de filer som du ändrat i.

Postat: 2004-05-24 20:18
av Ivarzon
Vad som verkar ha hänt är att admin_easymod.php fattas. Jag har en som heter Admin_easymod.php.txt som jag namn ändrat till .php. Men när jag kör den får jag detta meddelande.
Jag läste nånstans att vissa paths, som t.ex. //admin*** bara ska ha en slash, men jag vet inte hur man ändrar detta. Har nog sökt igenom varenda fil tror jag.