Sida 1 av 1

Föränding i mest poäng mod

Postat: 2004-05-18 17:39
av Joakim
Jag har installerat en mod där man kan se vem som skrapat ihop mest poäng på forumet. Nu skulle jag vilja göra ett par förändringar. Först skulle jag vilja lägga in poängen på en ny rad så att de blir helt vertikala oavsett hur långt användarnamnet är. För det andra skulle jag vilja ha användarens avatar ovanför namnet.

Så här ser min ut: http://www.bodydrag.com/forum/top_posters.php
Så här skulle jag vilja ha det ungefär: http://www.pwaworldtour.com/pwa.sys/sailors/ranks,1,M

Går detta att fixa ?

Postat: 2004-05-18 18:01
av Kail
Det borde ju räcka med att du ändrar i viewtopic_body.tpl i mappen templates/<template-namn>/. Det handlar om att ändra lite HTML.

Postat: 2004-05-18 18:05
av Joakim
Den sidan har en egen .tpl-fil i top_posters_body.tpl, men det kvittar.

Ja, hade det varit så enkelt så. Jag har försökt ta lite kod från viewtopic_body.tpl där avataren är med, men det funkar inget vidare....

Postat: 2004-05-18 23:40
av petrify
Vart hittade du den moden? :lol:

Postat: 2004-05-19 16:53
av Joakim

Postat: 2004-05-20 20:42
av petrify
Kul ska exprimetera med den jag med :lol:

Postat: 2004-05-21 00:07
av Joakim
Är tyvärr inte så bra på html, så förslag är välkomna :)