Video i inlägg?
Postat: 2007-07-27 12:01
Hur får jag in embedd-koden i ett inlägg? HTML är tillåtet.
Detta ger detta i inlägget:
<object><param></param><param></param><embed></embed></object>
Går det att embedda videos i forumet?
Mvh
Håkan
Kod: Markera allt
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GJAtDRc2IR8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GJAtDRc2IR8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object><object><param></param><param></param><embed></embed></object>
Går det att embedda videos i forumet?
Mvh
Håkan