Sida 1 av 1

Video i inlägg?

Postat: 2007-07-27 12:01
av Skyracer
Hur får jag in embedd-koden i ett inlägg? HTML är tillåtet.

Kod: Markera allt

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GJAtDRc2IR8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GJAtDRc2IR8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Detta ger detta i inlägget:

<object><param></param><param></param><embed></embed></object>

Går det att embedda videos i forumet?

Mvh
Håkan

Postat: 2007-07-27 14:20
av Kail