Sida 1 av 1

Svensk översättning av Chatbox? Finns det?

Postat: 2003-08-19 14:56
av Marcus®
Jag har inte lyckats hitta någon översättning till ChatBox. Är det någon som vet om det finns en?

Postat: 2003-08-19 17:08
av virtuality
Skrev en för länge sen...
Återkommer om jag hittar den :)

Postat: 2003-08-19 17:17
av Marcus®
Vore skönt att ha nån att bygga på. Annars börjar jag från scratch.
Är det förresten någon som använder denna mod? Eller är den "töntig"? :D

Postat: 2003-08-19 17:21
av virtuality
Hehe, nej jag använder den, fast en modifierad version av den, ChatBox 3.0. Smartor har nämligen slutat utveckla den så han gav den till en annan kille. 3.0 är mycket bättre.

Postat: 2004-05-29 18:27
av Ivarzon
Postar väl här också. :D

Finns det någon vänlig själ som kan tala om var i hela glödheta jag kan hitta Chat Box 3.0 ?

Jag inbillar mej att jag har letat överallt...

Postat: 2004-05-30 21:29
av Marcus
http://smartor.is-root.com

Men det verkar just nu vara problem där... avvakta vad som händer.

/marcus

Postat: 2004-05-31 09:52
av Ivarzon
Aha. Ok, tack för hjälpen, jag kollar då och då! :D