2:a världskriget teman
Postat: 2004-03-25 17:44
Hejsan, undrar om någon vill göra en 2:a världkriget tema till mitt forum.
Snygg design som påminner lite om andra världskriget, och sedan "aktivitets mätare" .
Hemsidan är http://www.brothersinarms.nu
och mitt msn är coolio_westside@hotmail.com
Snygg design som påminner lite om andra världskriget, och sedan "aktivitets mätare" .
Hemsidan är http://www.brothersinarms.nu
och mitt msn är coolio_westside@hotmail.com