Sida 1 av 1

Error / Debug mode

Postat: 2006-07-14 20:53
av Polargirl
Jag har flyttat min webbsida till ett annat webbhotell. Sparade databasen och installerade den senaste versionen av phpBB. Gick bra att hämta databasen. Men, men... nu kan jag inte logga in. Ni som kan sånt här: vad göra?
Error in obtaining userdata

DEBUG MODE

SQL Error : 1054 Unknown column 'user_login_tries' in 'field list'

SELECT user_id, username, user_password, user_active, user_level, user_login_tries, user_last_login_try FROM phpbb_users WHERE username = 'Polargirl'

Line : 65
File : login.php

Postat: 2006-07-14 22:26
av Marcus
Du behöver köra uppdateringsskriptet, det som ändrar databasen från den version du hade tidigare till den du har nu.

/marcus