Sida 1 av 1

Html fråga

Postat: 2004-02-19 23:54
av abrakadabrafem
Jag har hört på ett annat forum att man ska kunna lägga in vilken html-kod man vill i div. inlägg sålänge man är administratör.. Något jag inte kan :?
Kan man på något sätt ändra på något så att html är tillåtet av administratören eller nått liknande?
Att tillåta html i alla inlägg är väl en liten säkerhetsrisk... (inte för att mitt forum är speciellt säkert, ej heller stabilt men ändå)

http://www.diskutera.webb.se