Sida 1 av 1

Hjälp me dett STORT problem.

Postat: 2006-03-13 20:26
av Jimmy
Mitt forum har blivit hackat,går det att fixa bort det eller är det tvärkört?
Forumet ----> http://drift4fun.se/forum/

Är nybörjare på sånt här,så all hjälp motages.

Postat: 2006-03-13 21:57
av Holger
Det går att fixa ... PMar dig