Sida 1 av 1

Fotoalbum?

Postat: 2006-03-10 13:18
av Netstamps
Som jah har fattat så finns det ett flertal MOD för att hantera bilder. Det jag söker är där användaren kan bifoga en bild i sitt mess.
Och även ett MOD där användaren kan lägga upp ett fotoalbum.

Vad finns att rekomendera?
Tack för tipsen

Postat: 2006-03-10 13:59
av Holger
Det finns egentligen bara två bra moddar för detta:
foto i inlägg: attachment modden -> http://www.opentools.de
foto i album: album modden -> http://smartos.is-root.com