Kursiv användare
Postat: 2006-02-13 22:22
Hej!
Har en användare på mitt forum vars namn är kursivt - hur kommer det sig?
Vänligen
Lisa
Har en användare på mitt forum vars namn är kursivt - hur kommer det sig?
Vänligen
Lisa
phpBB-support, snack och diskussioner på svenska
https://phpbb.se/forum/