Sida 1 av 1

Kursiv användare

Postat: 2006-02-13 22:22
av Lisali
Hej!

Har en användare på mitt forum vars namn är kursivt - hur kommer det sig?

Vänligen
Lisa

Postat: 2006-02-14 00:34
av yoshy
Denna användare har valt att vara "Dold" = Visa inte min online status (lr vad det nu heter exakt)

Men du som admin kan ändå se detta genom att användarnamnet står med "kursivt"

"vanliga" användare kan dock inte se när den "dolda" användaren är online