Sida 1 av 1

Orion

Postat: 2006-01-14 13:45
av rallar3
Någon som skulle kunna Översätta detta till Svenska?




Här kan ni ladda ner den: http://rallar3.mine.nu/dlcenter/swedish.rar




Mvh: RaLlAr3 :lol:

Postat: 2006-01-14 16:06
av yoshy
Har snart översatt det mesta :D
det är mest adminpanelen som är kvar att översätta + lite smådelar här å var....