Sida 1 av 1
Vad betyder "impressum"?
Postat: 2006-01-10 00:57
av rallar3
vad betyder "impressum"?
Postat: 2006-01-10 08:19
av Holger
Impressum är en sak som inte behövs i Sverige.
Det är en sida som visar vem som ansvarar för sajten.
Postat: 2006-01-10 11:56
av yoshy
Ahh undrade samma sak ju

tackar för svaret Holger!
Postat: 2006-01-10 17:13
av Kail
En tysk grej. Å andra sidan måste alla svenska sajter informera om man använder cookies men det finns inkluderat i användaravtalet för ditt forum så det behöver man i regel inte oroa sig för.