Sida 1 av 1

Bild?

Postat: 2006-01-07 11:03
av Jessica
Går det inte och fixa så man kan skicka in en bild direkt, ni vet trycka på bläddra och sedan ladda upp bilden på inlägget, jkag har sett något forum som hade det.

Jessica

Postat: 2006-01-07 11:20
av PazZze
menar du attatchment mod?
http://www.opentools.de/board/viewtopic ... 262&page=4

med den modden så kan man ladda upp filer till inlägget

Bara för bilder

Postat: 2006-01-07 16:52
av Gyrulf
Om du bara är intreserad av att ladda upp bilder kolla denna tråd
http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... ight=image