Uppgradering
Postat: 2006-01-02 15:44
Vad händer med alla "moddar", "fixar" o.d som man lagt in om man uppgraderar från 2.0.18 till 2.0.19 ? Är det värt besväret att eventuellt behöva lägga in dem igen ?
/Rolf
/Rolf
Det är väl iofs inte så många. Men det verkar så krångligt att jag nog avstår att uppgradera, åtminstone till vidare.MN skrev:Alla moddar försvinner ju om man skriver över de gamla filerna från 2.0.18 med de nya för 2.0.19. Därför måste man då lägga in dem på nytt. Om det är värt besväret kan jag inte svara på, det beror på hur många moddar du har lagt in...