Sida 1 av 1

phpBB2_plus_1.52_2018

Postat: 2005-12-24 03:59
av rallar3
Hur installerar man "phpBB2_plus_1.52_2018"

Postat: 2005-12-24 07:27
av PazZze
vad är felet? hur menar du??

Hur installerar man "phpBB2_plus_1.52_2018?

Postat: 2005-12-24 10:20
av rallar3
Om jag laddar hem "phpBB2_plus_1.52_2018"


Hur ska jag göra nu?

Postat: 2005-12-24 12:35
av Edman
Det står väl skrivet i en readme ?

mmmm?

Postat: 2005-12-24 12:49
av rallar3
När jag ska installera så får jag detta

Kod: Markera allt

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, admin@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log


Vad ska jag göra?

Postat: 2006-01-03 20:27
av PazZze
(råkade ta bort din förra tråd)

vart försöker du installera phpbb plus någonstans? Egen server?

du ska INTE ha phpbb installerat (man kan ha det installerat, men det är enklare att göra en nyinstallation) då man installerar phpbb plus

Postat: 2006-01-03 20:30
av rallar3
jag försöker installera på min server