Sida 1 av 1

Hur ändrar man...

Postat: 2005-12-22 23:22
av rallar3
[Bort taget]

Postat: 2005-12-23 00:19
av PazZze
Sök
http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?t=1597
PazZze skrev:du hittar rutan som öppnas i posting_body.tpl

hitta raden:
<td colspan="{S_SMILIES_COLSPAN}"><span class="nav"><a href="{U_MORE_SMILIES}" onclick="window.open('{U_MORE_SMILIES}', '_phpbbsmilies', 'HEIGHT=300,resizable=yes,scrollbars=yes,WIDTH=250');return false;" target="_phpbbsmilies" class="nav">{L_MORE_SMILIES}</a></span></td>
Hitta i raden "HEIGHT=300" och "WIDTH=250". Ändra dessa till värden du vill ha, du borde inte sätta höjden till mer än 600, det blir en gigantisk ruta då. men height = 500 och width = 600-700 borde fungera. sedan ska du få en stor och fin ruta :)

Tack!

Postat: 2005-12-23 00:37
av rallar3
Du e Bäst :!: :!: :!: :!:

Postat: 2005-12-23 02:02
av Kail
Varför raderade du ditt inlägg? Detta gör att inga andra kan få del Holgers svar. Meningen med att hålla frågorna publika här är för att andra som söker hjälp ska kunna söka och snabbt hitta svar och slippa fråga samma frågor som redan ställts innan och vänta på svar. Ifall du fortfarande minns frågan du ställde skulle jag uppskatta om du återskapade den. Tack.

Postat: 2005-12-23 12:34
av yoshy
Med tanke på svaret han fick så är nog frågan hur man ändrar storleken på fönstret som öppnas med alla smilies :)

Postat: 2005-12-23 18:10
av Kail
Logiskt, ja. Men jag ville också uppmärksamma honom på hans agerande som något som bryter mot reglerna här.

Postat: 2005-12-25 04:41
av rallar3
Sry om jag tog bort....




//Men då ska ni ju göra så att man inte kan ta bort :lol: