Sida 1 av 1

phpBB-Setup.se

Postat: 2005-12-10 11:45
av Polargirl
Jättebra att ni har öppnat phpBB-Setup.se - jag får nog anlita er när jag vill installera en mod i framtiden! :) :oops:

Postat: 2005-12-10 13:57
av Holger
För att undvika missförstånd: phpbb-setup.se är en privat tjänst som startats och drivs av mig.