Sida 1 av 1

Chat

Postat: 2005-11-22 17:32
av Polargirl
Jag funderar på att lägga till en chatfunktion. Vet någon om det finns en bra sådan någonstans?

Postat: 2005-11-22 17:44
av Holger
Niels har programmerat en:
http://mods.db9.dk

Postat: 2005-11-22 20:15
av Polargirl
Tack för tipset! Ska kolla in det närmare!

Postat: 2005-11-24 17:18
av Kail
Jag tycker FlashChat är bäst, kostar iofs 5 dollar men integreras lätt med phpBB:
http://www.tufat.com