Sida 1 av 1

Postat: 2005-11-20 19:45
av Joakim
Jag har som sagt flyttat sidan till en annan server och när jag skickar mass email nu så står den gamla signaturen kvar, även om jag ändrat den i ACP'n. Är det en bugg eller ?

Postat: 2005-11-20 20:38
av bico
Joakim skrev:Jag har som sagt flyttat sidan till en annan server och när jag skickar mass email nu så står den gamla signaturen kvar, även om jag ändrat den i ACP'n. Är det en bugg eller ?
Det här inlägget verkar ha hamnat i fel tråd, eller?

Postat: 2005-11-21 09:36
av Holger
bico skrev:
Joakim skrev:Jag har som sagt flyttat sidan till en annan server och när jag skickar mass email nu så står den gamla signaturen kvar, även om jag ändrat den i ACP'n. Är det en bugg eller ?
Det här inlägget verkar ha hamnat i fel tråd, eller?
Fixat ...

Postat: 2005-11-21 18:00
av Joakim
Oops..vad hände ? :oops:

Ber om ursäkt om det blev fel....
Jaja..åter till ämnet :)

Postat: 2005-11-21 19:28
av Holger
Vilken signatur menar du?
"Thanks, the management" :?:
Dubbelkolla i ACPn först, kolla sedan databasen.

Postat: 2005-11-21 20:31
av Joakim
Precis. Det är den jag menar. Jag har ändrat den, men får fortfarande den gamla i massmailen. Inte i underättelserna om nya inlägg :?: :!:

Postat: 2005-11-21 20:46
av Holger
Har du hårdkodat något i lang_aaa/email/*.tpl?

Postat: 2005-11-21 20:49
av Joakim
Ja :)

Tack åter igen Holger !

Postat: 2005-11-21 20:53
av Holger
AHA! 8) :wink: