Sida 1 av 1

Cockie och login problem

Postat: 2004-01-13 19:29
av tommy_jkpg
För att klarlägga, är det inte så att man alltid kan ställa in

Cookie domän: .mindomän.com
Cookie namn: phpbb2mysql

Där ".mindomän.com" alltid ska ha en punkt i början. Måste man inte rensa alla cockies efter att man bytt denna inställning och stänga alla browser-fönster och sedan börja om igen?

Vill fråga för att jag jag ska hjälpa några med ett forum. Själv är jag ganska säker på att detta löser många problem.

Postat: 2004-01-14 00:18
av Kail
Att tömma kakburken är alltid bra. Helst hela cachen med.

Postat: 2004-01-15 07:30
av tommy_jkpg
ok, men frågan kvarstår.

Postat: 2004-01-15 11:13
av Kail
Det kan vara bra att göra det ja, men det brukar inte behövas.