Cockie och login problem
Postat: 2004-01-13 19:29
För att klarlägga, är det inte så att man alltid kan ställa in
Cookie domän: .mindomän.com
Cookie namn: phpbb2mysql
Där ".mindomän.com" alltid ska ha en punkt i början. Måste man inte rensa alla cockies efter att man bytt denna inställning och stänga alla browser-fönster och sedan börja om igen?
Vill fråga för att jag jag ska hjälpa några med ett forum. Själv är jag ganska säker på att detta löser många problem.
Cookie domän: .mindomän.com
Cookie namn: phpbb2mysql
Där ".mindomän.com" alltid ska ha en punkt i början. Måste man inte rensa alla cockies efter att man bytt denna inställning och stänga alla browser-fönster och sedan börja om igen?
Vill fråga för att jag jag ska hjälpa några med ett forum. Själv är jag ganska säker på att detta löser många problem.