Sida 1 av 1

Nytt språk i phpBB

Postat: 2005-08-23 17:07
av Nian
Hur lägger jag till ett nytt språk i konfigurationen?

Postat: 2005-08-23 19:50
av bico
Först och främst måste du ladda ner det språkpaket (Language Pack) du vill ha från phpBB. Tillgängliga officiella språkpaket hittar du här.

Installationsanvisning hittar du i direkt anslutning till dessa språkpaket. Installationsanvisningen är på engelska och lyder som följer:
To install a language pack simply decompress the downloaded package into the languages/ directory. It will immediately become available to all users.

Do not forget to download the related subSilver package, this contains localised button images for the default subSilver style. These should be decompressed in the templates/ directory. Support for these is automatic when the appropriate language is utilised.

Remember when decompressing the package that you must retain the directory or folder structure. If you are unsure how to do this with your software please check its documentation. Failure to retain the directory structure will result in the language not being available.

Postat: 2005-08-24 10:28
av Nian
Tackar!