..och detta helst genom att enbart göra tillägg i en .CSS-fil för forumstilen?
..och helst utan JavaScript.
För jag börjar tvivla att det går....
Det kanske inte går utan javascript?? och i så fall undrar jag om man kan använda Javascript utan problem idag? Är det vedertaget?
Säg att logon har ett bredd/höjdförhållande 4/1 (1000x250px)
När forumet är 1000px brett så ska logon och headern vara 1000x250px.
om man sedan ändrar storleken på webbläsarens fönster så att forumet blir 2000px brett så ska logon och headern dynamiskt bli 2000x500px.
Det ska alltså inte bli tomt runt bilden varken på bredd eller höjd om man ändrar webbläsarens fönster.
Samma ska också gälla på en mobil. Logon/headern ska anpassa sig till bredden.



