Hej!
Funderar vilken modd som rekommenderas av dom som testat dessa, vet att det finns en som användare facebook connect loggin, någon som är nöjd med det?
Sen undrar jag om någon har bakat in phpbb i ramarna på facebook som en egen app, så användaren slipper lämna facebook, erfarenheter?
Mvh
/David
Phpbb > Facebook
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Re: Phpbb > Facebook
Jag vet bara att flera moddare har lagt ner arbetet på FB-moddar efter det att de fick "hotfulla" mail från FB.
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
Re: Phpbb > Facebook
Nu Holger får du gärna berätta mera!
Re: Phpbb > Facebook
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... #p13010624
Läs "bakåt" i tiden.
"keitzy" Damien Keitel har haft mycket problem med FB.
Läs "bakåt" i tiden.
"keitzy" Damien Keitel har haft mycket problem med FB.
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
Re: Phpbb > Facebook
Jag känner att jag tappat mycket folk från mitt forum till facebook, enbart pga smidigheten som finns på facebook..
Finns det i dag inget bra facebook addon till phpbb? googlade lite men svårt att hitta svar.
Vill att anv tex ska kunna logga in med facebookprofilen på forumet utan att behöva skapa nytt medlemskap på på forumet (vilket avskräcker många från att ens bli medlemmar då det tar "tid").
Finns det i dag inget bra facebook addon till phpbb? googlade lite men svårt att hitta svar.
Vill att anv tex ska kunna logga in med facebookprofilen på forumet utan att behöva skapa nytt medlemskap på på forumet (vilket avskräcker många från att ens bli medlemmar då det tar "tid").
Re: Phpbb > Facebook
Du kan göra ditt forum som Facebook - http://phpbbsocialnetwork.com/index.php
Du kan även göra så att man loggar in med Facebook - https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... strations/
- Sinom
Du kan även göra så att man loggar in med Facebook - https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... strations/
- Sinom
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster





