Hej!! detta fungerade perfektKjell skrev:Kan det här vara något för Anton.
Alla blir lika, ingen fet text och färgen är samma på alla i listan.
Först så rekomenderar jag dig att ta en backup på filen <root>/includes/functions_display.php
Sök efer radenErsätt raden medKod: Markera allt
'LAST_POSTER_FULL' =>Sorry, det var nog för lite kaffe förutKod: Markera allt
'LAST_POSTER_FULL' => get_username_string('full', $row['forum_last_poster_id'], $row['forum_last_poster_name']),
Ta bort fet stil på admins/moderators användarnamn
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Ny fråga = ny tråd.
Ställ din fråga i en egen tråd.
/J
Ställ din fråga i en egen tråd.
/J

Developer @ phpBB MOD Team
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
öppna links.css och leta upp
Ändra
Till
Kod: Markera allt
.username-coloured {
font-weight: normal;
display: inline !important;
}Kod: Markera allt
font-weight: bold;Kod: Markera allt
font-weight: normal;Och vem var det till?sanda skrev:öppna links.css och leta upp
Ja, ja, du kunde inte heller läsa
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Re:
Hej alla,
Använde översta tricket här ovan och när man är i Forumindex-läge så ser allt okej ut, men jag vill ha bort det röda och feta även i nästa nivå. Hur gör man detta?
Har letat med sökfunktionen och inte hittat något.
MVH
Lisa
Använde översta tricket här ovan och när man är i Forumindex-läge så ser allt okej ut, men jag vill ha bort det röda och feta även i nästa nivå. Hur gör man detta?
Har letat med sökfunktionen och inte hittat något.
MVH
Lisa
› Den som säger att det var bättre förr mår bättre idag än imorgon ‹
Re: Ta bort fet stil på admins/moderators användarnamn
Gå in i gruppen och ändra färg eller ta bort helt.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Re: Ta bort fet stil på admins/moderators användarnamn
Tack, där kunde jag ändra färgen ser jag. Hur får jag bort det feta?
› Den som säger att det var bättre förr mår bättre idag än imorgon ‹
Re: Ta bort fet stil på admins/moderators användarnamn
Man använder musen och drar sig upp lite på sidan 
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst



