phpBB-Setup.se

Diskussion av datorer, inte bara i rent tekniska aspekter utan även i politiska och filosofiska.

Moderator: Moderatorgrupp

Användarens profilbild
Polargirl
Medlem
Medlem
Inlägg: 23
Blev medlem: 2005-07-14 20:39
Svar: 0

phpBB-Setup.se

Inlägg av Polargirl »

Jättebra att ni har öppnat phpBB-Setup.se - jag får nog anlita er när jag vill installera en mod i framtiden! :) :oops:

Before you criticize someone, walk a mile in his shoes.
That way, if he gets angry, he’ll be a mile away - and barefoot.
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

För att undvika missförstånd: phpbb-setup.se är en privat tjänst som startats och drivs av mig.
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster