Välkomna med och lek!

Här kan du visa ditt phpBB-forum. Du får enbart skapa ett ämne om ditt forum. Kommentarer om ev uppdateringar måste göras som svar på ditt ämne.

Moderator: Moderatorgrupp

Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 21:38
Svar: 0
Ort: Finland
Kontakt:

Välkomna med och lek!

Inlägg av Peetra »

Jag har satt upp ett gratisforum, där vi skojar och spelar och gör mer eller mindre dumma tester. 8) Officiellt heter det "Bara på skoj". De flesta kategorierna är öppna att skriva och läsa i för gäster, så ni kan kika in och skriva en hälsning utan att registrera er. :D Men reputation-poäng kan ni ju vinna bara om ni registrerar er. ;) Dessutom har jag lagt till spel-moddet och shoutboxen (jfr chat) och ladda upp filer-modset och ganska många andra mods också. :) Om ni vill kan ni registrera er för å kika på egetforum.se modsfunktioner live. ;-) Men jag hoppas att ni postar en rolig historia eller två isåfall. :) Sidan är främst tänkt för lekglada vuxna.

Som en liten specialitet, så har jag några finsk-språkiga kategorier i forumet också, lite som test, ifall jag skulle sätta upp ett forum för min tvåspråkiga hemstad. Hittills har tvåspråkigheten varit väldigt rörigt. :lol:

Jag byter logga dagligen, så att man varje dag ska ha nån ny rolig bild att skratta åt, så även om ni inte reggar er, så tycker jag att ni ska kika in varje dag. :lol: :lol:

En liten tråd som jag tycker att jag gjort väldigt finurligt heter Nyheter från FNB (Filurens notisbyrå) Kika in där för några chockerande "nyheter". 8)

Jag hoppas att många av er ska komma med och leka, välkomna! Jag har en specialrank; nörd, som jag inte fått dubba nån med än! :D

önskar Filuren Peetra. url= http://lek.phpbb2.se

[editerade bort föråldrad bildlänk]
Senast redigerad av Peetra den 2007-08-20 11:20, redigerad totalt 1 gånger.
Granit
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 67
Blev medlem: 2006-09-17 19:39
Svar: 0

Inlägg av Granit »

Anser själv inte att ditt forum passa i detta forum då du själv inte har gjort det utan det är ett gratis forum som vem som helst kan göra.

Ett Show-Off är ju när du faktiskt gjort allting själv, fixat med utseendet, installerat alla modar själv och så vidare.

Men det är ju bara min lilla åsikt.
Användarens profilbild
Kail
Administratör
Administratör
Inlägg: 2935
Blev medlem: 2003-06-03 13:53
Svar: 0
Ort: Linköping/Stockholm

Inlägg av Kail »

Granit: Enligt reglerna ger vi dispens för forum som trots att de inte är riktigt custom är kreativa på annat sätt och jag anser att Peetras forum verkar kreativt nog.
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 21:38
Svar: 0
Ort: Finland
Kontakt:

Inlägg av Peetra »

Kail skrev:Peetras forum verkar kreativt nog.

Jag läste igenom reglerna och tänkte att jag postar och hoppas att nån (Kail) anser så. :) Tack. ♥

Peetra.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster