Felmarkerade trådar

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
santamonica
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 2014-03-20 13:20
Svar: 0

Felmarkerade trådar

Inlägg av santamonica »

Sedan ett tag tillbaks så ser jag 2 olika trådar på mitt forum med ämne och markering som ny tråd (+oläst inlägg) men när jag klickar för att läsa så står det bara "Den valda tråden finns inte." Jag sitter alltså med dessa markeringar om nya olästa trådar men ingenting finns där, och det går alltså inte att ta bort ämnesraden heller från menyn.

Är det någon som vet vad som kan ha hänt och hur man kan bli av med dessa felmarkeringar?
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6554
Blev medlem: 2004-06-09 08:32
Svar: 1
Ort: Hannover/Tyskland
Kontakt:

Re: Felmarkerade trådar

Inlägg av Holger »

Jag förmodar att det är någon synkning du bör utföra. På ACP-startsidan kan du synka olika egenskaper.
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
santamonica
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 2014-03-20 13:20
Svar: 0

Re: Felmarkerade trådar

Inlägg av santamonica »

Jag hittade funktionen "Markera alla trådar som lästa" och det löste mitt problem.


Tack för förslaget i alla fall.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster