LÄMMNAR

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Användarens profilbild
chinnielady
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 6
Blev medlem: 2007-09-02 13:57
Svar: 0
Ort: eskilstuna
Kontakt:

LÄMMNAR

Inlägg av chinnielady »

JÄRNA UT BÅDE LÖSEN OCH NAMN ,,,(PÅ EGEN RIISK ) BARA NÅGON HJÄLPER MEJ ATT FÅ "MIN" SIDA /PORTAL SNARLIK DENNA ENKEL/SNYGG/ FUNKTIONSDUGLIG!! JAG VET JU ATT MAN INTE SKA LÄMMNA SÅDANT MEN JAG VILL TRO ATT DE FLESTA ÄR HYVENS MÄNNISKOR!! :roll:
LÖSEN:xx
namn :xx
Snälla hjälp innan jag sliter håret av mej !!
/coco
Användarens profilbild
Kail
Administratör
Administratör
Inlägg: 2935
Blev medlem: 2003-06-03 13:53
Svar: 0
Ort: Linköping/Stockholm

Inlägg av Kail »

Lämna inte ut anvnamn eller lösenord oavsett omständigheterna.

Börja med att söka här så hittar du snabbt tips på portalsystem för phpBB. Behöver du mer hjälp, skriv ett inlägg och undvik att använda VERSALER.
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide
Användarens profilbild
chinnielady
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 6
Blev medlem: 2007-09-02 13:57
Svar: 0
Ort: eskilstuna
Kontakt:

Vill bara fråga

Inlägg av chinnielady »

Förlåt om jag är fräck o frågar :oops: men du skulle inte möjligen kunna tänka dej att hjälpa till med att gå in där? (förlåt så mkt för min framfusighet) det som inte funkar för mej är dels att få smillies att funka på tex ett medelande(de är bara en m,assa rutor med x i?), eller likaså att ladda upp foton på det personliga albumet?? det går bra att ladda upp! men inget kort syns? likaså försökte jag sätta dit en avatar? uppladdning gick bra , men ingen liten avatar synes? det är bara en ruta med ett rött x på?, andra problem är att få bort allt "onödigt " på första sidan som inte ser snyggt ut, eller att få dit någon mysig bild på en chinchilla när man loggat in ?Åhh nu känns det som jag stör/ och gör dej irriterad :( bli inte det! känner mej så jäkla dum ändå!
/coco
Användarens profilbild
Marcus
Administratör
Administratör
Inlägg: 4321
Blev medlem: 2004-01-07 22:12
Svar: 0
Ort: Skövde

Inlägg av Marcus »

Märkligt, brukar inte gratisforum hos egetforum.se fungera ganska bra... dvs. mer eller mindre utan att man behöver göra mer än lägga upp vilka forum och vilken template man vill ha.

Låser denna tråd nu, så får vi prata vidare i din andra tråd.

/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Låst

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster