jag undrar om phpbb har några krav om man skapar ett eget forum, har ni några speciella regler då? eller så
Man får inte ta bort informationen om phpBB längst ner m.m. men det går att läsa om på deras sida...
Sedan är det bra om du stannar på rätt sida om lagen
jag höll på att ställa in forumet och sedan skulle jag lägga upp kraven, innan jag fick upp kraven så blev en medlem och han följer inte kraven/reglerna. vad ska jag göra då han skyller bara på att jag inte la upp kraven i tid.
sigun004 skrev:jag höll på att ställa in forumet och sedan skulle jag lägga upp kraven, innan jag fick upp kraven så blev en medlem och han följer inte kraven/reglerna. vad ska jag göra då han skyller bara på att jag inte la upp kraven i tid.
Du bör också ha med att reglerna kan förändras utan förvarning.... Den är superbra
han skyller bara på att jag satte upp reglerna försent har redan testa och han säger att jag inte får blocka han. men kan jag inte bara blocka hans ip då ?
sigun004 skrev:visst är det bara mina regler som gäller på mitt eget forum, inte phpbbs mer än att de ska ha sin text del med
Du får ha vilka regler du vill bara som gäller inom lagens råmärke.
Du får exempelvis inte utesluta kvinnor..... bara för att dom är det (men det går att göra det också... men då ska man gå på tårna)
Nu blir man nyfiken på vad du försöker skapa
det är ett forum för en ungdoms förening och en kyrka och vi vill veta vilka som är inloggad för att vi ska kunna ha fungerande diskutioner där.
det är inget specielt men vi har en som inte säger vad han heter antinge så stoppar/blockar jag han eller så byter vi sida för vi har inte informerat om sidan i föreningen än