Vad gör man åt detta?

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Granit
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Svar: 0

Vad gör man åt detta?

Inlägg av Granit »

Har inte sett detta tidigare då jag har svart bakgrund på forumet och detta syns bara om man markera det. Det kommer upp ovan för regg fälten där man skriver en saker när man reggar sig, och när man uppdaterar sin profil så kommer det också upp ovanför.
Har tittat på filerna, och på raderna där det står att det är fel, och mig veterligen har jag inte gjort något just där när det gäller mods iallafall. Skulle mer än gärna vilja bli av med det. Hoppas någon kan hjälpa mig.

Warning: Missing argument 10 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169

Warning: Missing argument 11 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169

Warning: Missing argument 12 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169

Warning: Missing argument 13 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169

Warning: Missing argument 14 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php:169) in /home/www/web30/web/includes/page_header.php on line 698

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php:169) in /home/www/web30/web/includes/page_header.php on line 700

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php:169) in /home/www/web30/web/includes/page_header.php on line 701
Granit
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Inlägg av Granit »

Så här ser det ut.

Bild
Bild
Granit
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Inlägg av Granit »

Har tagit bort några modar nu, men fortfarande samma sak.
Har även tittat på dom där filerna igen som nämn i texten, ser inte att det skulle vara något fel på raderna, plus att jag har inte varit inärheten av dom raderna när jag modat, och validate filen har jag aldrig ens varit inne i tidigare.

Någon som fattar vad det är? :cry:
Skriv svar