Vad gör man åt detta?
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Vad gör man åt detta?
Har tittat på filerna, och på raderna där det står att det är fel, och mig veterligen har jag inte gjort något just där när det gäller mods iallafall. Skulle mer än gärna vilja bli av med det. Hoppas någon kan hjälpa mig.
Warning: Missing argument 10 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169
Warning: Missing argument 11 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169
Warning: Missing argument 12 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169
Warning: Missing argument 13 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169
Warning: Missing argument 14 for validate_optional_fields() in /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php on line 169
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php:169) in /home/www/web30/web/includes/page_header.php on line 698
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php:169) in /home/www/web30/web/includes/page_header.php on line 700
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/web30/web/includes/functions_validate.php:169) in /home/www/web30/web/includes/page_header.php on line 701
Har även tittat på dom där filerna igen som nämn i texten, ser inte att det skulle vara något fel på raderna, plus att jag har inte varit inärheten av dom raderna när jag modat, och validate filen har jag aldrig ens varit inne i tidigare.
Någon som fattar vad det är?