Lägga till instruktioner vid avatarinladdning
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Lägga till instruktioner vid avatarinladdning
Det är så att vårat forum ska bara tillåta fjärravatarer men vi får många pm från folk som inte förstår hur det går till. Så jag har skrivigt en tråd om det men nu vill jag ha dom instruktionerna där man laddar upp avatarerna. Vilken fil ska jag gå in om lägga till den texten i?
/
Simon
men annars så borde det fungera med att lägga till det i faq-filen (root/faq.php), men just nu så sitter jag på en dator som inte är min egen, så jag har lite problem med att kolla på det lite närmare. För jag tror du måste ändra i någon språk fil också.
Kod: Markera allt
$lang['Avatar_explain'] = 'Visar en liten bild precis under dina detaljer i dina inlägg. Endast en bild kan visas åt gången, bredden får inte vara större än %d pixlar, höjden får inte vara större än %d pixlar och filstoleken får inte vara större än %d KB.';Kod: Markera allt
$lang['Avatar_explain'] = 'Visar en liten bild precis under dina detaljer i dina inlägg. Endast en bild kan visas åt gången, bredden får inte vara större än %d pixlar, höjden får inte vara större än %d pixlar och filstoleken får inte vara större än %d KB.<BR><font color="#ff0000"><b>din förklaring här ...</b></font>';Ingen support via PM!
Kod: Markera allt
$lang['Avatar_explain'] = 'Visar en liten bild precis under dina detaljer i dina inlägg. Endast en bild kan visas åt gången, bredden får inte vara större än %d pixlar, höjden får inte vara större än %d pixlar och filstoleken får inte vara större än %d KB.<BR><a href="din länk">Din förklaring här ...</a>';Ingen support via PM!