"Du måste välja en titel" ?

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Grimer
Medlem
Medlem
Svar: 0

"Du måste välja en titel" ?

Inlägg av Grimer »

Tänkte jag skulle försöka mig på att använda ranker, och lägga in några stycken med olika postantal. Manualen anger bara att man går in på Rank sidan, anger rankens namn och postantalet och inget mer (om man inte vill ha en bild men det tänkte jag strunta i än så länge).

Men när jag väl gör det och klickar på "Skicka" så får jag bara meddelandet "Du måste välja en titel" (eller på eng. "You must choose a rank") ? Gör jag något fel, jag har sökt på phpbbs egen hemsida bland alla femtioelva tusen hits och det talas mycket om att skapa rank kataloger, men det är väl bara för bilderna eller ?
Grimer
Medlem
Medlem
Svar: 0

Inlägg av Grimer »

Tillägg: Prövade lägga in posterna direkt i databasen via phpCC, och då kommer de upp utan problem i ACP i phpBB och jag kan se dem, ändra dem osv, jag får bara inte lägga in nya via webben.

I samband med detta ser jag de menyer som inte visas när man försöker skapa en ny via webben, och de ger mig en svag aning om att det möjligen är pcp modden som spökar här ?
Skriv svar