nu installerade jag det mods som du Holger rekommenderade men det fungerar inte det heller? Why oh why? Har jag rört till allt nu så att det aldrig kommer att fungera? Jag blir alldeles yr av alla koder
Vänligen
Lisa
› Den som säger att det var bättre förr mår bättre idag än imorgon ‹
nu installerade jag det mods som du Holger rekommenderade men det fungerar inte det heller? Why oh why? Har jag rört till allt nu så att det aldrig kommer att fungera? Jag blir alldeles yr av alla koder
Vänligen
Lisa
ursäkta offtopicen men...
det finns något som heter "konflikt".
med det menas att två personer, eller här, två moddar går in samman i en konfligt vilket gör att ingen av moddarna som funkar ungefär samma sak fungerar om båda är installerade.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
Vi har en yrkesförening vars medlemmar använder ett forum för att diskutera föreningsangelägenheter och branschspecifika frågor. Forumet är öppet för andra än våra medlemmar att registrera sig i och jag har lagt föreningsmedlemmarna i en grupp så att jag kan styra behörigheter till olika forumdelar - vissa grejer är ara intressant för oss medlemmar och hålls därmed öppna bara för medlemmarna. Nu skulle jag vilja använda medlemslistan som föreningens matrikel genom att utöka antalet profilfält. Jag vill dock inte att några andra än föreningens medlemmar ska komma åt den varför jag tänkte mig att medlemslistan bara skulle vara tillgänglig för de användare som ligger i gruppen för föreningsmedlemmar.
Hej och hå, det blev en rejäl förklaring det där...
Så för att svara på din fråga vill jag att medlemslistan blir helt otillgänglig bara för de som inte finns i gruppen frö föreningsmedlemmar.
Tack på förhand!
PS. Kan det vara så att vi ska gå över till phpBB3 när vi ändå håller på? Går det enklare att göra sånt här då?