Warning
FIND FAILED: In file [templates/Charcoal2/admin/forum_admin_body.tpl] could not find:
<td class="row2"><span class="gen"><a href="{catrow.forumrow.U_VIEWFORUM}"
MOD script line #783 :: FAQ :: Report
FIND FAILED: In file [templates/Charcoal2/overall_header.tpl] could not find:
@import url("templates/Charcoal2/formIE.css");
MOD script line #898 :: FAQ :: Report
Hur bär jag mig åt för att ändå installera denna Mod? Vill helst inte göra det manuellt, då det dels är tidskrävande samt att jag inte känner mig helt 100 än inne i alla textrader
Okej, nu är MODen installerad (Den Holger tipsade om), tog backup på alla filer först. Men jag kan inte hitta var nånstans i ACP jag lägger till underforum ? Under Forumhantering ser allt ut som vanligt.
då har du gjort fel vid uppdateringen av admin-delen.
Denna är viktig:
templates/subSilver/admin/forum_admin_body.tpl
Du kommer alltså att se skillnaden när du ändrar eller administrerar ett forum.
Holger skrev:Denna är viktig:
templates/subSilver/admin/forum_admin_body.tpl
Du kommer alltså att se skillnaden när du ändrar eller administrerar ett forum
Jo, det ante mig att den var boven i leken! Men som du såg ett par inlägg upp fick jag felmeddelande av Easymod när jag försökte installera denna, kunde dock genomföra installationen ändå.
Warning
FIND FAILED: In file [templates/Charcoal2/admin/forum_admin_body.tpl] could not find:
<td class="row2"><span class="gen"><a href="{catrow.forumrow.U_VIEWFORUM}"
MOD script line #783 :: FAQ :: Report
Hur "rundgår" man ett sådant problem, det verkar ju som i detta fallet att texten jag skall ändra inte ens existerar i CharCoal´s forum_admin_body.tpl fil
Holger skrev:Inte heller om du editerar ett forum?
Nix, ser precis ut som vanligt. Kom på att ACP har SubSilver interface, så jag ändrade värdet i SubSilvers forum_admin_body.tpl-fil, men ingen skillnad.
Det kan inte ha med det andra felmeddelandet att göra?
FIND FAILED: In file [templates/Charcoal2/overall_header.tpl] could not find:
@import url("templates/Charcoal2/formIE.css");
MOD script line #898 :: FAQ :: Report
För några andra problem stöttes inte på under installationen.
## Please remember that this MOD requires the eXtreme Styles MOD.
Holger skrev:Vänta, dum fråga: om du kör subSilver i admin-delen, har du då ändrat forum_admin_body.tpl i subSilver?
Jag blir lite förvirrad just nu ...
Edman skrev:Nix, ser precis ut som vanligt. Kom på att ACP har SubSilver interface, så jag ändrade värdet i SubSilvers forum_admin_body.tpl-fil, men ingen skillnad.
Ett par inlägg upp Senaste eXtreme Styles MOD är installerad, precis enligt installationsanvisningarna.